Hejhej!
Åh jag vill bli bättre på att uppdatera! Men då måste ni också bli det! ;)
 
I fredags hade jag o några tjejer i klassen kräftskiva vilket var jäääättemysigt! Senare drog vi även till flamman (klubb) för lite dans o häng med andra i klassen.
I Lördags tog jag sovmorgon för att under dagen cykla till Draget! En stor dragkampstävling mellan de olika sektionerna på universitetet. Vi på m-sektionen tar det väldigt seriöst (röda stora tröjor och träning i flera veckor innan) medan andra tar det mindre seriöst. Dragningen sker över Tinnerbäcken vilket resulterar att det dras i lera och att det förlorande laget slungas ner i vattnet av repet. Samtidigt är det en flakdag vilket innebär dagsfylla och fest i ett dygn för många. Galet skön stämning men på samma gång oerhört smutsigt och oskönt haha! Jag vara bara där någon timme för att se M-power (som vi kallar vårt lag) komma tvåa efter I-sektionen.
På kvällen är det fest igen men jag hängde inte med ut. Stannade istället hemma, såg på film och åt popcorn själv :)
 
Igår tog jag det också lugnt. Satt några timmar på campus med Emma och pluggade innan jag drog hem till Simon. Vi köpte thaimat och såg på film. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej