Oj vad tiden försvinner. Dags o börja blogga igen så man faktiskt kommer ihåg vad som händer? :)
 
I lördags hörde jag att Josse och hennes kille André hade kommit till Linkan under dagen så jag och Josse gjorde en snölykta o pratade lite medan det snöade och gick sen in och mös i deras lägenhet o såg på film.  
 
Har suttit de flesta dagarna på campus och igår var första kvällen jag inte satt till senare än 20. Då åkte jag nämligen hem till Josse och André igen. CM, Emma och en kille från Andrés klass var med och vi gjorde tacos, pratade massa o såg på The Revenant. Mycket intressant film haha :)
 
Hade tidigare suttit under dagen med killarna i klassen o pluggat strömning. Då studentfiket Baljan och de flesta affärer på campus förutom donken och pressbyrån är stängda har Jacob fått den briljanta idén att ta med en egen kaffekokare till pluggbordet och den står på nästan hela tiden vi sitter där. Ett gäng på 8 personer och så delar vi med oss till klassen förstås!
 
Idag har jag städat av rummet (behövdes) och korridorköket (behövdes) för att det verkligen behövdes ja men främst för att jag inte är alls pluggmotiverad. Nu kommer ändå de två roliga tentorna som jag tror jag kommer klara så får hoppas motivationen är tillbaka imorgon. Orkade inte heller släpa mig till campus idag men det får bli ändring på imorgon, pluggar så mycket sämre här hemma! Tänkte också ta bussen till Norrköping någon dag nästa vecka, tycker det är så fint där och pluggar mycket bättre i ljusa lokaler. Den stora skillnaden mellan Linköping och Norrköpings universitet: ljusinsläppet. Ska försöka hålla er uppdaterade haha :)
 
Massa snö här i linkan och om kvällarna glittrar hela världen.
Bild från nyår :D
Kajsis saknar dig
Saknar dig också tusse
Nyårsdrinkarna som blev väldigt lyckade
 
Tacouppdukning hos Josse
Plugg hemifrån idag
Väldigt (åtminstone för det mesta) fokuserade killar 
Egna studier på campus
Jacob som har en superhjältemantel (läs: filt) med sig varje dag för att öka mysfaktorn
 

Kommentera

Publiceras ej