Oj nu börjar snart mina semesterveckor och då är det så mycket som händer att jag tänkte sammanfatta det i ett inlägg!
 
Torsdag 13/7
Slutar jobbet 16, tar tåget 17.30 från Lkpg till Gbg.
 
Fredag 14/7
Får skjuts till flygplatsen av Niklas mamma. Flyget går 15.05 till Berlin, vi är där 16.20. I Berlin är vi en timme innan nästa flyg går 17.20 så att vi är framme på flygplatsen utanför Rom 19.25. Därifrån tar vi oss med buss eller tåg in till stan och hotellet. Hotellet har öppen reception fram till 22.
 
Lördag 15/7-fredag 21/7
Lever life i Rom
 
Fredag 21/7-Måndag 24/7
Flyget hemåt går 14.05 så vi har gott om tid att checka ut från hotellet och ta oss till flygplatsen på förmiddagen. Vi är i Göteborg klockan 18.35 efter en mellanlandning i Berlin igen. 
Lever life i Gbg hela helgen.
 
Måndag 24/7-Fredag 28/7
Tåget till Kalmar går 16.05 och jag är framme 20.09. Lever life i Kalmar till fredagen.
 
Fredag 28/7
Här kliver jag på ett tåg som tar mig till Falun! Det går 10.36 från Kalmar och jag är efter tre byten (och om allt går som det ska) framme i Falun vid 18.25. Där möter jag upp resten av gänget, dvs Anton, Peter, Malin, Malin, Emil, Anders, Stina och säkert någon som jag missar just nu. Mer updates kommer då.
 
Söndag 30/7
Hem till Linköping igen. Börjar jobbet som vanligt på måndagen!

1 kommentarer

Mammis

13 Jul 2017 11:18

Fantastiskt, vilken planering! Själv låter jag bara dagarna bli som de blir. Men det kan oxå vara skönt. Önskemål inför Kalmar-veckan? Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej