Hej!
Jäklar vad fort tiden går! Kanske för att jag har ganska mycket för mig hela tiden, utom nu i helgen då jag bara har slappat! Blir kanske lite plugg nu i eftermiddag och sen tänkte jag göra lite matlådor.
Under veckan har jag hunnit med 3 lunchmöten, en kvällsutbildning för studeranderepresentanter (gå på - inte hålla i), en seriekollande kväll med några i klassen och ett stort fredagsrave i skogen! De enda bilderna jag tagit är dock på föreläsningsanteckningar och så två stycken suddiga från festen så det är inget att visa upp... ;) 
Var hos Simon i torsdags (den bilden får ni däremot) för någon i lägenheterna intill hans har skaffat katt. Alltså en kattunge. En ultragosig tonåring som kommer galoppernade om man visslar! 
<3 <3 
 
Dessutom har jag varit ute o sprungit på morgnarna (tisdag, torsdag) innan åtta-föreläsningar och tog en lång kvällspromenad med Emma innan Simon på torsdagen. Hoppas att jag har humör för att hålla motionerandet uppe, det behövs nu efter rhodos!
 
Denna vecka kommer vara minst lika upptagen, jag har ytterligare tre lunchmöten planerade och ett kvällsmöte mitt i veckan. Till helgen är det nordens största dragkampstävling (som alltid den här tiden på året) som jag ska gå o kolla på. Det är tillhörande fest på lördagen och jag har biljett dit som eftersläpp till en sittning jag ska gå på! Mer info kommer när det närmar sig eller när det har varit :) 
 
Hoppas ni har det toppen också!

Kommentera

Publiceras ej