Hej! Nu var det evigheter sedan jag postade här! Därför kommer här en samling bilder från halvåret.
Jag har bland annat gått ihop med Jacob, Jacob och Anders och startat företaget DIMA Miljökompetens AB. Det rullar på strålande och vi har många som tror på oss! I tisdags hade vi strategimöte för att sätta nya storslagna mål och i måndags fick vi vårt första officiella projekt i och med en godkänd offert! 
 
Under hösten som LinTek har jag bland annat varit på en del konferenser. Här en bild från högskoleforum i Linköping!
 
Jag har även anordnat workshops! Här ser ni Didacticum (LiUs pedagogiska center) leda Studienämndsordföranden mot att ge svaret på frågan "vad är bra pedagogik?". Det var en förberedelse inför arbetet jag drivit med Gyllene Moroten - LinTeks pedagogikpris.
 
Jag har även varit i Gdansk på teambuilding med de nyinvalda efter jul! Som reseledare hade vi för det mesta koll men då och då krävdes kartkollen i gatuhörnen.
 
Avslutar med en selfie från resan! Här står vi framför Golden Gate på Dluga street. 
 
Saknar bloggandet och kan förhoppningsvis bli lite bättre framöver!
 

Kommentera

Publiceras ej