Hejhej!
Nu är mina tentor äntligen över, trots att de bara var två, och jag har andats ut hela dagen. Tagit det så lugnt att jag förmodligen inte kommer komma ihåg den här dagen om jag inte bloggar om den!
 
Det har regnat och åskat så jag har varierat mig mellan säng och soffa kollande på serier. Vid tre tog jag tag i mig själv o städade av lägenheten (ja den blir ganska snabbt stökig). Nu är alla kläder uppackade och inpackade i garderoben, alla städgrejer på plats och köket rent efter middagsmatlagning :)
 
Lugna dagar väntar, jag har inga direkta planer men imorgon ska jag och Malin till bondmarknad i stan så ska försöka skriva ett blogginlägg till innan helgen är över iaf! 
 
Regn på nyasfalterad väg! Efter ett halvår i knaggligt grusområde håller Ryd äntligen på att bli mjuka vägar istället! 
Regnovädret har precis dragit förbi, nu kanske solen kommer lite
Satte upp alla planscher i en lite huller-om-bullrig ordning men känns helt okej ändå!
Så fint här är <3 Så nöjd! :D 

Kommentera

Publiceras ej